Oli ihan pakko tulla täällä käväsemään. Olen aina tykännyt lukea horoskooppeja. Nykyään seuraan Astron sivuilla horoskooppiani, olen siis vesimies. Tykkään niistä, koska niistä saa aina jotenkin kiinni ja saa vinkkejä omaan elämään. Ja nimenomaan niissä ei sanota, että tänään saat jotain tai tulet kohtaamaan jonkun tietyn ihmisen. Käykääpä lukemassa niin tiedätte. Jokatapauksessa tämän päivän horoskooppi:

Astrosää:Tätä viikkoa hallitsee Marsin neliö Saturnukselle ja siksi on niin tärkeää asennoitua oikein omiin fiiliksiin. Tämä aika opettaa itsesi kuuntelemista silloin kun tökkii. Tilanne on korjattavissa muuttamalla jotain omassa tekemisessäsi heti, kun alkaa tuntua raskaalta ja vaikealta.

Tänään kannattaa luottaa omaan innostukseesi, sillä se kuljettaa sinua menestyksekkääseen suuntaan. Älä anna epäilysten muuttaa hetken mielijohteesta tekemiäsi päätöksiä.

Ei olisi taas paremmin voinut osua. Tavallaanhan mä tiesin tuon jo etukäteen, mutta välillä tarttee jonkun sanovan sen sulle. Tällä kertaa se oli horoskoopissa. Näitä asioita ei mun mielestä sen enempää tarvitse ymmärtää. Vähän kuitenkin kun viitsii miettiä, näistä voi saada ajatuksia omaan elämään. Jos haluat ymmärtää jotain ihmistä paremmin, suosittelen lukemaan hänen luonnehoroskooppinsa. Niistä saa paljon irti. Itselläni ainakin vesimiehen luonneanalyysi sopii kuin nennä päähän. Lisäksi olen oppinut ymmärtämään itseäni paremmin. 

Ihanaa viikonalkua kaikille!