Aikaa taas vierähtänyt viime käynnistä...vähän liiankin paljon. 

Tällä hetkellä on jännä fiilis..hyvä, mutta jännä. Mietiskelin lenkillä ollessani tätä elämää. Tähän asti olen ollut tilanteessa, jossa olen menossa kohti uutta, kuin syntymässä uudelleen. Viime viikon torstaina musta tuntui, että synnyin uudelleen. Kuin minusta olisi lähtenyt jotain pois. Tuli kevyt olo, helpottunut. Edelleenkään en pysty sanomaan olevani onnelinen, vaikka siltä jopa tuntuukin vähän. Tämä olotila lähti siitä, kun kävin hieronnassa. (hieronta kokemuksen avaaminen vaatii ihan oman postauksen =D) Jotta saisin kaikki ne sanat nidottua hienosti yhteen, lainaan omaa kirjoitustani tähän: 

"Mikään ei ole hienompaa kuin olla aito. Mikään ei ole rohkeampaa kuin olla omaitsensä. Olla aidosti läsnä, kuunnella, välittää. Se on käsin kosketeltavaa. Sen voi aistia, ottaa vastaan, jos antaa itsensä olla avoin. 

Mä itkin tänään, koska mun iholla oli ihminen joka oli aidosti läsnä. Kosketus meni ihon läpi. Sen ihmisen oleminen sai mussa jotain vapautumaan.

Tämän päiväinen kokemus teki musta entistä vahvemman. Muistutti siitä kuka mä olen ja mitä mä teen täällä. Mä elän itselleni, määrittelen itse itseni, elämäni ja oman maailmani. Mä haluan ympärilleni ihmisiä jotka on aitoja, oikeita.

Mä oon voittanut ensimmäisen erän. En ehkä aluksi uskonut itseeni tarpeeksi. Nyt tiedän, että olen vähän enemmän kuin voisi kuvitella. Vaikka sitä toista erää ei tuliskaan..Tiedän, että pystyn aloittamaan uuden ottelun ja menemään loppuun asti."

 

Pidemmän aikaa on ollut pinna kireällä pinnallisista, epäaidoista, valittavista ja myrtseistä ihmisistä. Olen saanut hyvin blokattua ne mun ajatuksista. Raja vaan tuli vastaan ja musta tuntui, että pää räjähtää. Mä en romahtanut. Mä päästin ulos jotain itsestäni, päästin irtin siitä negatiivisuudesta. Annoin itseni olla juuri sellainen kuin olen, hymyillä ja kertoa tyhmiä juttuja. Musta tuntui, että mä en välittänyt mitä muut ajatteli. En välitä edelleenkään. Tuntuu, kuin olisin saanut vanhaa minääni palan takaisin ja tällä kokoonpanolla mennään täysillä ja tosissaan. Mulla on voittamaton olo. Mä en ole näkymätön ja se tullaan huomaamaan.